Tervetuloa meille – Avoimet ovet Caritaksessa

06102017

tervetuloa meille

Caritas on mukana Suomalaisen Työn Liiton Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmaan kuuluvassa Tervetuloa meille -tempauksessa, joka järjestetään 9.-15.10.2017. Tavoitteena on avata ovet yrityksiin sekä yhteisöihin ja kertoa suomalaisesta monipuolisesta osaamisesta. Tempaus innostaa suomalaiset yritykset ja yhteisöt viettämään yhdessä Suomen suurimpia yhtäaikaisia avointen ovien päiviä rennon kanssakäymisen merkeissä.

Avoimet ovet Caritaksessa seuraavissa kohteissa:

Tiistaina 10.10. klo 14-16

Tarjoamme mahdollisuuden tutustua vammaisten asumispalveluihin ja arkeen Caritas Celestassa sekä samassa kohteessa oleviin vuokrattaviin itsenäisen asumisen koteihin Caritas Härkälinnassa.  Henkilökuntamme esittelee vapaita asuntoja ja kertoo lisää saatavilla olevista palveluista. Sijaitsemme osoitteessa Rautatienkatu 88.

Torstaina 12.10. klo 14-15

Tule tutustumaan hyvään arkeemme palvelukodeissamme, joissa asuu muistisairaita ja liikuntarajoitteisia ikäihmisiä. Palvelukodeissamme tarjoamme tehostettua asumispalvelua ikäihmisille jokaisen asukkaan yksilöllisyyttä kunnioittaen ja virkeää arkea vaalien.

Tapahtumiin ei tarvitse ilmoittautua. Tulet vain paikalle iloisella mielellä!

Caritas on Suomalaisen Työn Liiton jäsen ja meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki.