Aktiivisesti yhdessä

Caritas tarjoaa ikäihmisille monipuolisia ja laadukkaita yhteisöllisiä asumispalveluja Oulussa ja Rovaniemellä.

Jos ikäihminen haluaa asua vielä omassa kodissaan ja toivoo saavansa henkilökohtaista apua, asiointiapua tai siivousta, on Caritaksen kotipalvelut hyvä ratkaisu.

Jos omassa kodissa asuminen tuntuu jo liian raskaalta, turvattomalta ja yksinäiseltäkin, löytyy ratkaisu seniori- ja palvelutaloistamme. Oma vapaus ja rauha ovat tärkeitä taloissamme, mutta samalla ne tarjoavat mahdollisuuden sosiaaliseen elämään. Aktiivinen asuinyhteisö tarjoaa monipuolista toimintaa ja seuraa. Laadukkaat kotihoito- ja turvapalvelut ovat saatavilla ympärivuorokautisesti. Useimmissa kohteissamme on oma ravintola, jossa voi nauttia lounaan tai ostaa aterian kotiin.

Kun ikäihminen ei enää pysty itsenäiseen asumiseen kotonaan, löytyy ratkaisu palvelukodista. Hoitohenkilökunta on palvelukodissa paikalla kaikkina aikoina. Asiakkaaksemme voi tulla palvelusetelillä, kunnan maksusitoumuksella tai itse maksavana. Palvelukotiin siirtyminen palvelusetelillä tai maksusitoumuksella vaatii oman kunnan sas-työryhmän arvion asiakkaan palvelun tarpeesta.

Usein kysyttyä -sivulta saat lisätietoa yleisimpiin kysymyksiin liittyen ikäihmisten asumista ja palveluita. Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 044 999 1919.