Aktiivisesti yhdessä

Caritas tarjoaa ikäihmisille monipuolisia ja laadukkaita asumis-, kotihoito-, kuntoutus- ja terveydenhuollon palveluja.

Jos ikäihminen haluaa asua vielä omassa kodissaan ja toivoo saavansa henkilökohtaista asiointiapua tai siivousapua, on Caritaksen kotipalvelut hyvä ratkaisu.

Jos omassa kodissa asuminen tuntuu jo liian raskaalta tai turvattomalta, löytyy ratkaisu palvelutaloistamme. Tarjoamme palvelutaloissamme itsenäisen ja turvallisen asumisen ympäristön. Laadukkaat kotihoidon ja kotisairaanhoidon palvelut ovat saatavilla ympärivuorokautisesti. Aktiivinen asuinyhteisö tarjoaa monipuolista toimintaa ja seuraa.

Kun ikäihminen ei enää pysty itsenäiseen asumiseen, on hänellä mahdollisuus siirtyä palvelukotiin. Palvelukotimme tarjoavat mahdollisuuden myös tilapäishoitoon. Asiakkaaksemme voi tulla palvelusetelillä tai itse maksavana. Palvelukotiin siirtyminen palvelusetelillä tai maksusitoumuksella vaatii oman kunnan sas-työryhmän arvion asiakkaan palvelun tarpeesta.