Keittiö on kodin sydän

Caritas Ravintoloissa voit nauttia herkullisen ja edullisen lounaan! Lisäksi tarjoamme ateriapalveluja palvelukotiemme asukkaille. Lounasravintolamme ovatkin maukkaan ja ravitsevan ruuan keitaita, joissa saat aina ystävällistä palvelua ja voit viihtyä muiden asiakkaidemme kanssa.

Asiakkaidemme henkilökohtainen palvelu on meille tärkeää. Mikäli tarvitset apua, ystävällinen henkilökuntamme auttaa ruuan noutamisessa ja pöytiin siirtymisessä. Ravintoloihimme voi tehdä tilisopimuksen, mikä helpottaa päivittäistä asiointia.

Ateriapalvelut ammattitaidolla

Valmistamme keittiöissämme itse kaikki ateriat. Ateriapalveluissamme korostuu vahva erityisruokavalioiden osaaminen.

Kiinnitämme ateriapalveluissamme erityistä huomiota ikäihmisten ravitsemukseen, sillä hyvällä ravitsemuksella on keskeinen vaikutus terveyden, toimintakyvyn ja elämänlaadun tukemisessa. Hyvän ravinnon avulla myös sairauksista toipuminen on nopeampaa ja kotona asumisen mahdollisuudet ovat näin paremmat.

Otamme huomioon asiakkaidemme toiveet ruokalistojen suunnittelussa ja toteutamme säännöllisesti erilaisia teemaviikkoja.

Uusi kahvila avattu

Ravintola Caritas on laajentanut palveluitaan Caritas-Kodin palvelukeskuksessa avaamalla uuden kahvilan. Kahvilasta saa perinteistä kahvia sekä espressopohjaisia kahvijuomia, maukkaita leivonnaisia, pikkusuolaista sekä mukaan myytäviä lounas- ja salaattiannoksia. Kahvila palvelee ma-ti klo 7:30-16, ke klo 7:30-17, to-pe 7:30-16 ja launtaisin klo 8-13.