Metsolan Hovi

Osoite: Mäkituvantie 1 D, 90650 Oulu

ASUNTOHAKEMUS

SELVITYS ASIAKKAAN TERVEYDENTILASTA PALVELUASUNTOA VARTEN

Metsolan Hovi sijaitsee Oulun Hintassa rauhallisessa ympäristössä, jossa on mahdollisuus turvalliseen ulkoiluun. Kauppapalvelut ovat talon välittömässä läheisyydessä.

Talossamme on 70 senioriasuntoa, jotka mahdollistavat omaehtoisen ja esteettömän asumisen kaikkine tarvittavine tukipalveluineen. Kerrostalosiiven huoneistot ovat parvekkeellisia 42–66 m²:n kaksioita ja rivitaloasunnot saunallisia 62–72 m²:n kaksioita.

Metsolan Hovissa on tarjolla Caritas Kotihoidon palvelut, kuten kotipalvelut, kotisairaanhoito ja avustaja- ja asiointipalvelut.

Talossamme on monitoimitila juhlia ja konsertteja varten sekä asukkaiden päivittäiseen ruokailuun ja kahvihetkiin. Monitoimitilan terassilla vietämme kesäisin grillijuhlia ja kahvittelemme yhdessä. Yhteiskeittiössä asukkailla on mahdollisuus osallistua ruoanlaittoon ja leipomiseen. Alakerrassa sijaitsevat sauna- ja pesutilat, avara ja monipuolinen liikuntasali sekä askartelutila.

+ Palvelut

• Ateriapalvelut
  • Kodinhoito
  • Kotipalvelu
  • Kotisairaanhoito
  • Kuntoutuspalvelut

+ Virkistystoiminta

• Karaoke ja yhteislaulut
  • Levyraati ja bingo
  • Ulkopuolisia vierailijoita (mm. Kaverikoirat, Myllyojan seniorisoittajat, Laululiisat, Laanilan lukiolaiset)
  • Asukastapahtumat ja retket

+ Talotiedot

• Kerrostalo / Rivitalo
  • 70 asuntoa
  • Kerrostalohuoneistoissa parveke
  • Rivitalohuoneistoissa sauna
  • Monitoimitila
  • Sauna- ja pesutilat
  • Liikuntasali
  • Askartelutila

Kysy vapaita asuntoja: Vuokraneuvottelija Sari Ruonala, 040 505 1490.

+ Sijainti ja ympäristö

Metsolan Hovi

Mäkituvantie 1, Oulu, Suomi

• Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.