Caritas Lokki

Osoite: Varpushaukantie 7, 90250 Oulu

Palveluesimies: Höykinpuro Satu, 050 449 9559, (etunimi.sukunimi@caritaslaiset.fi)

Vastuuhoitaja: 044 468 4340

Rauhallisella paikalla Kaukovainiolla, palvelukoti Kairos-Kodin yhteydessä sijaitsevassa Caritas Lokissa tarjoamme vammautuneille henkilöille yhteisöllistä asumista kodinomaisessa ympäristössä, sekä asiakkaan tarpeiden mukaista kuntouttavaa hoitoa ja huolenpitoa. Vuonna 2016 avatussa Lokissa on 5 asukaspaikkaa. Asiakkailla on aivovamma tai neurologinen sairaus, joka vaikuttaa henkilön toimintakykyyn laaja-alaisesti.

Hoitohenkilökunta on paikalla ympäri vuorokauden. Moniammatillisessa hoitotiimissä työskentelee lähihoitajia, sairaanhoitajia, sosionomeja, toimintaterapeutteja, fysioterapeutteja sekä vammaisavustajia.

Jokaisella asiakkaalla on vuonna 2016 remontoitu oma kylpyhuoneella/wc-tilalla varustettu huone, johon tuodaan omat huonekalut ja rakkaat esineet. Viihtyisät yhteistilat ovat ruokailua ja yhdessäoloa varten.

Palvelukodissa on oma viihtyisä iso piha.

Kysy lisää:
Palveluohjaaja
Tuija Hyväri
info@caritaslaiset.fi

Jaa sivu

+ Palvelut

• Ympärivuorokautinen asumispalvelu
  • Päivätoiminta
  • Henkilökohtaista apua
  • Kuntoutuspalvelut

+ Talo- ja asuintiedot

• Yksitasoinen omakotitalo
  • Talo valmistunut vuonna 2002
  • Caritas Lokki remontoitu vuonna 2016
  • Iso aidattu piha-alue

+ Sijainti ja ympäristö

Palvelukoti sijaitsee rauhallisella alueella, metsän ja puistojen läheisyydessä. Kaukovainion ostokeskus ja kirjasto kävelymatkan päässä.

Varpushaukantie 7, Oulu, Suomi

• Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu.
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).