Caritas Härkälinna

Osoite: Rautatienkatu 88, 90400 OULU

ASUNTOHAKEMUS

Uudella Etelätullin asuinalueella sijaitseva Caritas Härkälinna tarjoaa laadukkaita vuokra-asuntoja kaikenikäisten tarpeisiin. Sijainti on ihanteellinen – sekä Limingantullin että keskustan alati kehittyvät palvelut harrastusmahdollisuuksineen ovat vain kävelymatkan päässä.

Härkälinnan asukkailla on mahdollisuus saada kotihoidon ja siivouksen palveluja, turvarannekepalvelu, sekä ateria kotiinkuljetuksella. Talossa on lisäksi liikuntarajoitteisten palveluasumista, mutta talossa voi myös asua ilman palvelujen tarvetta.

Kuusikerroksisen Härkälinnan katutasossa on liiketiloja ja monitoimitilaa asukkaiden yhteiskäyttöön. Itse asunnot sijaitsevat kerroksissa 2.-6. Osasta ylimmän kerroksen asunnoista on näkymät merelle saakka.

Caritas Härkälinna on mukana Caritaksen Hyvä naapuri -hankkeessa, jossa nuoria opiskelijoita asuu samassa talossa vanhusten ja eri tavoin vammaisten asukkaiden kanssa. Nuoret sitoutuvat olemaan hyviä naapureita ja viettävät aikaa talon asukkaiden parissa muutaman tunnin viikossa, kukin omalla tavallaan. Toiminnan tavoitteena on vähentää yksinäisyyttä sekä mahdollistaa eri-ikäisten ja erilaisten ihmisten kohtaamista arjessa.

+ Palvelut

• Omaan kotiin tilattavat kotihoito- ja siivouspalvelut
  • Turvarannekepalvelu
  • Ateria kotiin kuljetettuna
  • Saunatilat ja pesutupa kellarikerroksessa
  • Yhteinen monitoimitila asukkaiden käyttöön

+ Talotiedot

• Kerrostalo
  • Valmistunut 2015
  • Asuntomäärä: 50
  • Hissi on
  • Lasitettu parveke on
  • Yhteiset saunatilat ja pesutupa
  • Yhteinen monitoimitila asukkaiden käyttöön

+ Asuntotiedot ja hinnat

Huoneistoesimerkkejä:
• 1 h + kk: 32 m² – 32,5 m² – vuokra alk. 576 €/kk
• 2 h + kk: 34,5 m² – 48,5 m² – vuokra alk. 621 €/kk
• 3 h + kk: 54,5 m² – vuokra alk. 981 €/kk

Pohjapiirrokset

+ Sijainti ja ympäristö

Caritas Härkälinna sijaitsee Etelätullin yhä kehittyvällä alueella monipuolisten palvelujen äärellä. Linja-autopysäkki talon vieressä.

Caritas Härkälinna

Rautatienkatu 88, Oulu

• Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu.
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).