Tarjoamme nuorille työtä kesätyösetelillä

kesätyöseteli

Tarjoamme 15-17-vuotiaille nuorille työtä kesäksi
KESÄTYÖSETELILLÄ

Caritas palkkaa ensi kesänä jokaiseen palvelukotiin kaksi nuorta kesätyösetelillä, yhteensä palkataan noin 30 nuorta. Työtä on tarjolla vanhusten ja vammaisten asumispalveluyksiköissä Oulussa ja Kempeleessä.

Nuoret voivat hakea työtä suoraan sen palvelukodin johtavalta ohjaajalta, minne haluaisivat kesätöihin. Lisätietoja eri palvelukodista löydät Caritaksen nettisivuilta kohdasta ASUMINEN (ikäihmiset ja vammaiset).

Työ sisältää muun muassa avustamista palvelukodin arjen askareissa, asukkaiden kanssa ulkoilua, seurustelua ja erilaisten toimintatuokioiden järjestämistä omien taitojen mukaan. Saat arvokasta työkokemusta sosiaalipalvelualasta ja merkityksellisestä, ihmisläheisestä työstä.

Saadakseen kesätyösetelin nuoren tulee olla 15 vuotta täyttänyt mutta ei kuitenkaan vielä 18-vuotias 30.4.2017 mennessä. Työ kestää kaksi viikkoa 30 h/vko kesäkauden aikana (1.5. – 30.9.). Korvaus kahden viikon harjoittelusta on sosiaalipalvelualan keskusjärjestöjen suosituksen mukaisesti 335 euroa. Lue lisää kesätyösetelin hakemisesta Oukan sivuilta.

Myös Kempeleen kunta tarjoaa kesäseteleitä nuorille.

Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessa lyhyesti itsestäsi, harrastuksistasi ja mielenkiinnon kohteistasi. Voit mainita hakemuksessasi myös toiveen kesätyösi ajankohdasta. Hakemus yhteystietoineen tulee toimittaa 30.4.2017 mennessä suoraan palvelukodin johtavalle ohjaajalle.

Yhteystiedot/ vammaispalvelut

Yhteystiedot/ vanhuspalvelut